+36 30 173 55 52 (H-P: 9:00-17:00) info@kingmobil.hu

Hogyan zajlik a garanciális ügyintézés?

1. Kapcsolat felvétel

Telefonon és e-mailen keresztül is jelezheti, ha bármi probléma lépett fel a vásárolt készülékkel kapcsolatban!
Tovább a kapcsolat oldalra»»

2. Szervizlap kitöltése

Töltse ki a szervizlapunkat amelyet a készülékkel együtt kell visszaküldenie, a számlával, valamint szükségünk van még a készülék dobozára és összes tartozékára is!

Szervizlap letöltése»»

3. Készülék eljuttatása

A készülékért, egyeztetett időpontban futárt küldünk, melynek egyszeri díja 2000Ft. (A visszapostázást a cégünk állja).

4. Készülék javítása

Amint beérkezik a készülék a központukba, azonnal továbbítjuk a szervízbe. A szervízidő akár 2-4 hét is lehet!! A szervízek terheltségére nincsen rálátásunk. Csere készüléket nem tudunk biztosítani! Amint visszaérkezik a készülék a szervízből azonnal visszapostázzuk azt a vásárlónk számára ingyenesen!